+386 1 561 04 80 Direktna številka servisne službe Splošna telefonska številka
Kontaktni obrazec
Novičke
Woman at work (63798)

Asistent servisne dejavnosti

Jungheinrich je eno vodilnih svetovnih intralogističnih podjetij z edinstvenim portfeljem izdelkov: od najenostavnejših paletnih vozičkov do popolnoma avtomatiziranih skladiščnih rešitev. V Sloveniji smo prisotni že 28 let in že desetletje vodilni na področju prodaje novih in rabljenih viličarjev.

Si bolj tehnična duša, vendar se odlično znajdeš v administrativnem svetu?
Rad delaš samostojno, pa vendar se zavedaš pomembnosti ekipnega dela?
Si natančen, proaktiven in ti največji izzivi predstavljajo dodatno motivacijo?
Si po naravi odprta, aktivna oseba, s poudarkom na učinkovitosti na katero se sodelavci vedno lahko zanesemo? 

So bili vsi odgovori na zgornja vprašanja pritrdilni? Odlično! 

Pridruži se nam kot

Asistent servisne dejavnosti (m/ž)

Pogoji za zasedbo delovnega mesta:

  • Zaželena najmanj V. stopnja izobrazbe ekonomske, organizacijske ali podobne smeri in 
  • razvita afiniteta do tehnike,
  • najmanj pet let delovnih izkušenj (izkušnje v tehničnem okolju predstavljajo prednost),
  • odličnost pri delu z orodji MS Office,
  • aktivno znanje slovenskega in angleškega jezika,
  • visoko razvit čut za odgovornost, natančnost, urejenost, samoiniciativnost in delo v ekipi,
  • pozitiven in proaktiven odnos do dela,
  • želja po nenehnem strokovnem in osebnem razvoju in učenju,
  • vozniško dovoljenje B-kategorije

Tvoje najpomembnejše naloge bodo:

  • pomoč pri organizaciji in izvajanju operativnih nalog v servisni službi ,
  • izdelava računov in priprava ostale poslovne dokumentacije,
  • sodelovanje pri izterjavi plačil,
  • priprava komercialnih in analitičnih poročil za vodstvo ter analiza poslovnih rezultatov,
  • sodelovanje pri posodabljanju baz podatkov v informacijskem sistemu,
  • delo na področju ekologije (vodenje evidenc, priprava poročil, koordinacija postopkov ipd.)

Kljub temu, da smo mednarodni koncern, smo lastniško še vedno družinsko podjetje, zato nam je pomembno, da so zaposleni zadovoljni, kar skušamo doseči z nenehnimi možnostmi razvoja, kulturo odprte komunikacije ter povezovalnimi dogodki. 
Smo imetnik mednarodno priznanega certifikata Great Place to Work®.

Kaj lahko pričakuješ?

  • skrbno načrtovan program uvajanja z nenehno podporo sodelavcev,
  • delo v urejenem kolektivu uspešnega mednarodnega podjetja s 70 leti tradicije,
  • dolgoročno zaposlitev z možnostjo osebnega razvoja, izobraževanj in napredovanja,
  • stimulativen finančni paket, vključno z izplačilom nagrade za poslovno uspešnost,
  • kolektivno pokojninsko in dodatno zdravstveno zavarovanje ob zaposlitvi za nedoločen čas,
  • fleksibilen delovni čas z občasno možnostjo dela na domu,
  • družabna srečanja (skupni zajtrki, pikniki, novoletna druženja,…).

Če smo te prepričali, te vabimo, da nam ponudbo z življenjepisom in motivacijskim pismom pošlješ na e-naslov zaposlitev@jungheinrich.si. Prijave sprejemamo do zapolnitve delovnega mesta, obravnavali jih bomo diskretno.

V kolikor se v zgornjem opisu nisi našel, poznaš pa osebo, ki bi našo ekipo odlično dopolnila, bomo veseli, če boš z njo delil to informacijo.

Imate vprašanja?