Vodilni ponudnik intralogističnih rešitev
Naše rešitve
Naše rešitve
Litij-ionska tehnologija Jungheinrich
Litij-ionska tehnologija Jungheinrich
Naše rešitve
Vodilni ponudnik intralogističnih rešitev
Proizvodi
Proizvodi
Viličarji za najem
Proizvodi
Baterije / tehnika polnjenja
Baterije / tehnika polnjenja
Vodilni ponudnik intralogističnih rešitev
Avtomatizacija & Sistemi
Avtomatizacija & Sistemi
Avtomatizacija & Sistemi
Vodilni ponudnik intralogističnih rešitev
Storitve
Storitve
Storitve
Storitve
Vodilni ponudnik intralogističnih rešitev
Ponudimo vam lahko rešitve servisnih storitev in podpore po meri, medtem ko vaša intralogistična rešitev še vedno deluje. Po vsem svetu deluje več kot 6100 izkušenih Jungheinrichovih servisnih inženirjev in več kot 8500 poprodajnih sodelavcev, ki bodo poskrbeli za vaša vprašanja in skrbi.
Delamo 24 ur na dan, da ohranimo vaše avtomatske sisteme in skladiščno opremo v odličnem stanju. Skupni cilj je vedno največja razpoložljivost sistema.
To dosežemo s paketi storitev, ki so 100-odstotno prilagojeni vašim zahtevam
Naši strokovnjaki za avtomatske komponente lahko težave s programsko opremo običajno hitro in enostavno odpravijo prek oddaljenega dostopa. Če pride do napake v strojni opremi, bo servisni inženir čim prej na poti k vam. Zahvaljujoč individualno prilagojenim paketom storitev in podpore vam zagotavljamo največjo razpoložljivost. Visoko usposobljeni zaposleni in razpoložljivost 24 ur na dan 7 dni v tednu zagotavljajo, da so večji izpadi skoraj popolnoma odpravljeni.
Zmanjšajte tveganje izpada tako, da pregledate avtomatske sisteme in skladiščno opremo Jungheinrich. Naši servisni inženirji s testno opremo redno preverjajo delovanje vseh delov in komponent vašega sistema. Inženirji se osredotočajo predvsem na kritične komponente, vključno s požarnimi vrati.
S stalnim vzdrževanjem vaših avtomatskih intralogističnih sistemov povečujemo njihovo življenjsko dobo, razpoložljivost in varnost. Obrabljeno ali okvarjeno opremo in komponente odkrijemo v zgodnji fazi in jih takoj zamenjamo. Tako naša servisna ekipa pomaga preprečevati drage izpade, hkrati pa ohranja zmogljivost vašega sistema. Skupaj z vami pripravimo urnik vzdrževanja, da čim bolj zmanjšamo vpliv na vaše tekoče delovanje.
Zagotavljamo, da sta vaš avtomatski sistem ali skladiščna oprema Jungheinrich vedno v odličnem stanju. Ta storitev vključuje vse potrebne varnostne preglede. Zahvaljujoč preventivnim ukrepom se znatno skrajšajo časi izpadov. Poleg tega vam aktivno pomagamo pri izpolnjevanju zakonskih zahtev.
V primeru motenj lahko vsaka izgubljena sekunda vpliva na vašo učinkovitost. Naša gosta mreža neposredne prodaje pomeni, da naši mobilni in strokovno usposobljeni servisni inženirji Jungheinrich niso nikoli daleč. Na zahtevo ali kadar to zahteva velikost avtomatskega sistema ali skladiščne opreme, lahko naše servisne strokovnjake namestimo neposredno na vašo lokacijo. Z uporabo rezervnih delov, ki so shranjeni na vaši lokaciji, je mogoče vsa popravila opraviti hitro.
Da bi se izognili daljšim izpadom, poskrbimo, da so ustrezni deli vedno na zalogi na vaši lokaciji. Poleg tega z rednim izvajanjem vzdrževanja zagotovite, da bodo vaši nadomestni deli Jungheinrich še naprej pravilno delovali. V ponudbo naših storitev je vključeno tudi popravilo in predelava visokokakovostnih originalnih nadomestnih delov. Običajne dele, ki jih ne hranimo na vaši lokaciji, lahko v 24 urah dostavimo iz naših skladišč rezervnih delov kamor koli po Evropi.
Naše podporno osebje vam bo pomagalo pri vseh temah o programski opremi ali splošnih vprašanjih o vaših avtomatskih sistemih in skladiščni opremi Jungheinrich. Na nujne poizvedbe se naša ekipa praviloma odzove v nekaj minutah, vendar največ v eni uri. S tem zmanjšamo tveganje izpada za vas in zagotovimo največjo učinkovitost vašega sistema 365 dni na leto.
Jungheinrich podpora skrbi za vaš WMS sistem ter nadzorno tehnologijo za avtomatska skladišča in avtomatske viličarje. Strokovnjaki za tehnično podporo, ki so posebej usposobljeni za vaš sistem, so vam na voljo ob dogovorjenem času. Ekipo lahko kontaktirate po elektronski pošti ali telefonu, prek omrežja VPN pa lahko opravijo tudi diagnostiko na daljavo. Da bo vaša programska oprema vedno posodobljena, boste prejeli redne posodobitve za izdajo WMS sistema.
V primeru okvare lahko naši zaposleni do vaših mobilnih robotov dostopajo na daljavo. Vzdrževanje avtomatskih transportnih rešitev v intralogistiki na daljavo še poveča učinkovitost poslovanja.
Ves čas vas podpiramo s praktičnimi storitvami in podpornimi rešitvami ter hitro pomočjo naših strokovnjakov, bodisi po telefonu bodisi z obiskom neposredno na lokaciji. Prva kontaktna točka za avtomatske sisteme in skladiščno opremo je vedno naše podporno osebje. Zaradi dolgoletnih izkušenj lahko naši zaposleni v podpori hitro in enostavno rešujejo težave, povezane s programsko opremo, prek oddaljenega dostopa.
V primeru okvare strojne opreme k vam v najkrajšem možnem času pošljemo servisnega inženirja. Jungheinrich z zagotavljanjem individualno prilagojenih paketov storitev in podpore zagotavlja največjo razpoložljivost vaših avtomatskih sistemov in skladiščne opreme.
Naš model celostnih storitev vam zagotavlja paket "vse vključeno". Vključuje storitve, opravljene v pogodbeno dogovorjenih servisnih intervalih in lahko vključuje tudi ustrezne nadomestne dele Jungheinrich.
Poleg tega Jungheinrichove celostne storitve zagotavljajo največjo možno preglednost stroškov in lahko na zahtevo vključujejo tudi operativno podporo.
Koristi vam posebno hiter odzivni čas ter inženirji, ki so posebej usposobljeni za vaše avtomatske sisteme in skladiščno opremo Jungheinrich.
Če se odločite za intervalni servis Jungheinrich, se servisne storitve, ki jih potrebujete, izvajajo v pogodbeno dogovorjenih servisnih intervalih po vnaprej določenih cenah.
S storitvami Jungheinrich Flex Services za skladiščno opremo in avtomatske sisteme lahko servisne storitve, ki jih potrebujete, dobite na zahtevo, ne da bi za to potrebovali pogodbo ali dogovor.
Premium podporo podjetja Jungheinrich je mogoče prilagoditi vašemu delovnemu času in zagotavlja največjo varnost stroškov. Vaše težave na daljavo rešujejo Jungheinrichovi strokovnjaki za podporo z usposabljanjem, ki je povezano s projektom, in jih obravnavajo kot najvišjo prednostno nalogo. V primeru izpada sistema vam naša storitev za avtomatske sisteme in skladiščno opremo zagotavlja odzivni čas največ ene ure po odprtju "ticketa".
Naša vrhunska podpora vključuje tudi pripravo poročil, redne nadgradnje različic za vaš WMS sistem in aktivni sistemski varuh za spremljanje sistema WMS.
Osnovno podporo podjetja Jungheinrich je mogoče prilagoditi tudi vašemu delovnemu času. S to pogodbo bodo vaše težave nemudoma obravnavali strokovnjaki za podporo avtomatskih sistemov in skladiščne opreme z usposabljanjem, povezanim s projektom.
Poročila, nadgradnje izdaj za vaš WMS sistem in aktivni sistemski varuh so lahko dodani kot neobvezne dodatne storitve. Za razliko od modela Premium se osnovna podpora ne obračunava pavšalno.
Izpolnite spletni obrazec - povpraševanje za servis
Telefon
Novičke
Prijavite se zdaj