+386 1 561 04 95 Direktna številka servisne službe Servis
Kontaktni obrazec
Novičke
Stage Service Support Logistiksysteme
Za vas se trudimo 24 ur na dan

Servis za avtomatske sisteme

Ponudimo vam lahko rešitve servisnih storitev in podpore po meri, medtem ko vaša intralogistična rešitev še vedno deluje. Po vsem svetu deluje več kot 6100 izkušenih Jungheinrichovih servisnih inženirjev in več kot 8500 poprodajnih sodelavcev, ki bodo poskrbeli za vaša vprašanja in skrbi.

Najvišja razpoložljivost sistema

Delamo 24 ur na dan, da ohranimo vaše avtomatske sisteme in skladiščno opremo v odličnem stanju. Skupni cilj je vedno največja razpoložljivost sistema.

To dosežemo s paketi storitev, ki so 100-odstotno prilagojeni vašim zahtevam

Servis in podpora za avtomatske sisteme in skladiščno opremo

  • Pregled opreme v skladišču
  • Vzdrževanje avtomatskih sistemov v intralogistiki
  • Varnostni pregled visokopoličnih regalov
  • Popravilo okvar v visokoregalnih skladiščih
  • Servis nadomestnih delov za skladiščne in delovne prostore
  • Programska podpora za avtomatske sisteme

Strokovna podpora, ko jo potrebujete

Naši strokovnjaki za avtomatske komponente lahko težave s programsko opremo običajno hitro in enostavno odpravijo prek oddaljenega dostopa. Če pride do napake v strojni opremi, bo servisni inženir čim prej na poti k vam. Zahvaljujoč individualno prilagojenim paketom storitev in podpore vam zagotavljamo največjo razpoložljivost. Visoko usposobljeni zaposleni in razpoložljivost 24 ur na dan 7 dni v tednu zagotavljajo, da so večji izpadi skoraj popolnoma odpravljeni. 

Sami se odločite, katere storitve vam najbolj ustrezajo

 

Storitve in rešitve za podporo

 

 

Servisni paketi in podpora Jungheinrich

Strokovna podpora, ko jo potrebujete.

Ves čas vas podpiramo s praktičnimi storitvami in podpornimi rešitvami ter hitro pomočjo naših strokovnjakov, bodisi po telefonu bodisi z obiskom neposredno na lokaciji. Prva kontaktna točka za avtomatske sisteme in skladiščno opremo je vedno naše podporno osebje.  Zaradi dolgoletnih izkušenj lahko naši zaposleni v podpori hitro in enostavno rešujejo težave, povezane s programsko opremo, prek oddaljenega dostopa.  

V primeru okvare strojne opreme k vam v najkrajšem možnem času pošljemo servisnega inženirja. Jungheinrich z zagotavljanjem individualno prilagojenih paketov storitev in podpore zagotavlja največjo razpoložljivost vaših avtomatskih sistemov in skladiščne opreme.

Vaše koristi

  • Različni nivoji storitev, po vaši meri

  • Razpoložljivost 24ur na dan, 7 dni v tednu za popoln nadzor in zaščito pred okvarami

  • Storitve izvaja visoko usposobljeno osebje

Naši servisni paketi strojne opreme:

Naši servisni paketi programske opreme:

Z veseljem vam bomo svetovali

Dogovorite se za sestanek zdaj!

Helpdesk_[MAM-45240]-servis

Izpolnite spletni obrazec - povpraševanje za servis

Stopite v stik

Imate vprašanja?